الكوم الأحمر

مرحبا بك ايها الزائر
فلا تجعل نفسك زائر فقط في قرية الكوم الأحمر بل انضم إليها وشارك في أحداثها وتابع موضيعها القيمه وليكن لك تواجدا في بلدك
فسجل في قريتك الآن

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الكوم الأحمر

مرحبا بك ايها الزائر
فلا تجعل نفسك زائر فقط في قرية الكوم الأحمر بل انضم إليها وشارك في أحداثها وتابع موضيعها القيمه وليكن لك تواجدا في بلدك
فسجل في قريتك الآن

الكوم الأحمر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
أسرة المنتدي ... مبروك لكل الشعب المصري علي نجاح ثورتنا وتسأل الشهاداء المغفره والرحمه وتخص ابن البلده البطل الشهيد بخالص العزاء
أسرة منتدى قرية الكوم الأحمر ترحب بالأعضاء الجدد .... وتدعوهم بالمساهمه بالمواضيع الفعاله
المنتدي في انتظار مقترحاتكم وأرائكم حول المواضيع المهمه للبلدة ... فتابعونا بالأحداث الجديده

المواضيع الأخيرة

» سامحنى ياريس
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأحد 3 أبريل 2011 - 9:30 من طرف شاعر الدموع

» رسالة الي مدير المنتدي
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأربعاء 23 مارس 2011 - 16:46 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

» رسالة الي مدير المنتدي
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأربعاء 23 مارس 2011 - 16:45 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

» صرخة و نصيحه لامة الأسلام
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالجمعة 18 مارس 2011 - 9:14 من طرف رجب السجينى

» لماذا نعم على التعديلات االدستوريه
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالخميس 17 مارس 2011 - 4:11 من طرف محمودسعد

» مقتل عشرة في اشتباكات طائفية بمصر
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأربعاء 9 مارس 2011 - 4:42 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

» اسم مبارك على بذلته بـ16 ألف دولار
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالثلاثاء 8 مارس 2011 - 18:04 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

» المحكمة الشعبية تحيل محافظ قنا للنيابة الاعتصامات تطالب بإلغاء مباحث البريد.. وعزل رئيس نقادة
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأربعاء 2 مارس 2011 - 6:44 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

» إسرائيل تعلن استمرار التأهب علي حدودها مع مصر
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأربعاء 2 مارس 2011 - 6:01 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

»  قوائم أصحاب الرواتب الفلكية بالمصرية للاتصالات في مصر
بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_icon_minitimeالأربعاء 2 مارس 2011 - 5:37 من طرف محمد عبد المحسن القزازي

منتدى

mindo
محب لبلدى
6 مشترك

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى

تصويت

ما الاصلح ان نتركهم يختارو الاصلح من انفسهم ام نختار نحن الاصلح منهم؟؟

[ 0 ]
    بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_vote_rcap0%بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_vote_lcap [0%] 
    [ 4 ]
    بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_vote_rcap100%بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  I_vote_lcap [100%] 

مجموع عدد الأصوات: 4
    رجوع
    محب لبلدى
    محب لبلدى

وسام القريه : 0

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى

مُساهمة  محب لبلدى الجمعة 29 أكتوبر 2010 - 20:34

هذا مادار بينى وبين مجداد تليفونيا

الاستاذ مجداد : مقدرش أعلن عشان هما منبهين علينا لكن انا بطمنك خلاص...هو الحزب جابنى بس طلب منى مقولش علشان فيه شوية مشاكل....وهى ان مرشح الدائرة من برطس احمد عبد الدايم عامل مشاكل جامدة قدم ضدى طعون وهى ان بلدنا كلها مسجله خطر وفيهم سوابق وكده....على العموم النتيجة هتعلن يوم 3 /11 باذن الله....ان شاء الله عمال وطنى .......بس على فكره خلى بالك ممكن عبد الدايم يكسب الطعون.......عاوز أعمل شئ للبلد عشان بلدنا اكتر بلد مظلومه فى كل شئ ولو فيه حد رشح نفسه من البلد افضل منى انا مستعد انسحب له

ده كان كلام مجداد معايا

وبما ان الاستاذ محمد حسونة اعلن ده من قبل كدا انه هينسحب لو مجداد دخل يبقى كدا ان شاء الله مجداد هو مرشح الكوم الاحمر ....للعلم ان المحافظ كان فى اوسيم من كام يوم بالظبط واعلن فى جلسة سرية فى حضور مجداد ومحمود عامر وشخصيات اخرى نتيجة انتخابات الحزب بينهم....ولو حد راح اوسيم هيلاقى 3 يفط كبيرة لمجداد حسن شحاتة هناك

........ مصدر موثوق منه.......
    لدينا دائما ماهو جديد عن الانتخابات

**** من محب لبلده****
    لدينا دائما ماهو جديد عن الانتخابات Very Happy Very Happy
    محب لبلدى
    محب لبلدى

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty لو حد عنده اى استفسااااار؟؟؟؟؟

مُساهمة  محب لبلدى الجمعة 29 أكتوبر 2010 - 21:15

ياجماعة ياريت لو حد عنده استفسار أو اى حاجة عن الموضوع ده او اى سؤال نقوله للاستاذ مجداد يكتبه فى التعليق.......مستنى أسئلتكم أو استفساراتكم.........

أرجو التصويت هل من الافضل ان نتركهم يختاروا الافضل منهم.....ام نختار نحن الافضل منهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

****محب لبلدى****

eng osama
    Cool Cool
    mindo
    mindo

وسام القريه : 4

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty رد: بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى

مُساهمة  mindo السبت 30 أكتوبر 2010 - 2:31

ده سبق يشرف بيه المنتدى،، ولكن كنا عاوزين حوار مطول وتفصيلي ان شاء الله بعد ما يعلنو عن النتيجه،، وبكده فعلا الحاج محمد حسونه هينسحب في حين لو الحزب ما اختارش الاستاذ مجداد،،
    وطبعا الأفضل اننا نختار بنفسنا،، وطالما اللي هيختاروه ابن البلد فمش هتفرق ويبقى ابن البلد أولى،،،
    شكرا علي السبق الرائع ومنتظرين الجديد منك ياباشمهندس،،،
    mahmoud34

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty الحاج محمد حسونه وجميع عائله ندا تبايع الاستاذ مجداد شحاته وتتمني له النجاح

مُساهمة  mahmoud34 السبت 30 أكتوبر 2010 - 5:24

اهالي قريه الكوم الاحمر لقد اقسمت انه في حاله وجود اخي الاستاذ مجداد شحاته مرشح عن الحزب الوطني اني وهو رجل واحد واليوم اوفي بوعدي امام جميع العائلات اني وعائلتي وعلي مسئوليتي الشخصيه سوف نقف وراء بن القريه فهو افضل من اي مرشح وليس بايني وباينه الا الخير وندعوة من الله ان يوفقه وان يخرج من هذة القريه رجلا يحمل علي عاتقه هموم ومشاكل هذة القريه التي حرمت من جميع انواع الخدمات واشهد الله امامكم جميعا اني معه وخلفه حتي يحصل علي هذا المقعد اوطلب منه ان يكون مقرة الانتخابي هو مقري حتي لا تحدث فتنه فهناك من يستفيد من تلك الفتنة وان نستغل هذة المعركه لصالحنا وصالح قريتنا واناشد جميع عائلات القريه شبابنا ورجالا ونساءان يخرجو من بيوتهن وانا ينتخبوة ويقفوة الي جوارة مرشحهم واقول هاهي الفرصه قد جاءت بين ايديكم فلا تخذلوة بن القريه ونحن نثق فيكم كل الثقه والله المستعن

بن القريه محمد حسونه ندا
    المدير العام
    المدير العام
    Admin

وسام القريه : 6

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty رد: بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى

مُساهمة  المدير العام السبت 30 أكتوبر 2010 - 5:51

الإستاذ / محمد حسونه ندا
    نشكرك كثيرا علي المشاركه معنا في منتدنا منتدي قريتنا
    كما نشكرك علي تعاونك من اجل المصلحه العامه وهي مصلحه قريتنا
    كما نشكرك جزيل الشكر علي قرارك هذا سواء كان منك شخصيه او من الحزب
    فكل هذا يؤدي إلي المصلحه العامه وهي عدم التشتت والإجماع علي رجل واحد من ابناء قريتنا
    فحان الوقت لكي يكون لنا دور ونطالب بالكثير من حقوقنا المهدره
    كما نرجوا متابعتنا بالجديد من اخبار الانتخابات والعمليه الانتخابيه
    ولكم ارق تحيات اسرة منتدي القرية
    المدير العام
    Essam
    Essam

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty لو الاستاذ مجداد دخل الانتخابات يبقى خلاص ................ معاك ياريس

مُساهمة  Essam السبت 30 أكتوبر 2010 - 7:44

طب الحمد لله اننا كلنا كده متفقين على واحد بس فى حالة دخول الاستاذ مجداد سينسحب الحاج محمد حسونة وفى حاله عدم دخوله احنا بردو متفقين على ابن البلد ايا كان وكان نفسى قبل الانتخابات نعمل انتخابات داخلية فى البلد نختار فيها مين اللى يرشح نفسة عشان البلد كلها تبقى متفقة عليه ويكون اختيار الاغلبية من اهالى البلد بس خللاص بقى خليها المرة اللى جاية وهنكون احسن ان شاء الله
    MEHTAR
    MEHTAR

وسام القريه : 6

مُساهمة  MEHTAR السبت 30 أكتوبر 2010 - 11:55

ان شاء الله تعالى سوف يختار الحزب كل من
    الاستاذ مجداد حسن شحاته & محمود الصعيدى
    الانتخابات كانت فى بداية هذا الشهر فى مركز الشباب وانا كنت حاضر وكان فى اقبال من اهل القريه على الانتخابات والله الموفق
    ???????
    زائر

بعد الاتصال بيه شخصيا.....مجداد حسن شحاتة  : مقدرش أعلن لانهم منبهين عليا لكن انا بطمنك خلاص عمال وطنى  Empty عائله السجيني تبايع مجداد

مُساهمة  ??????? الإثنين 22 نوفمبر 2010 - 8:14

بسم الله الرحمن الرحيم . وبه نستعين
    نحن عائله السجيني صغيرها قبل كبيرها نبايع ونبارك ترشيح مجداد لمجلس الشعب ونتمني له النجاح والتوفيق ان شاء الله. وما النصر الا من عند الله.
    عنهم مهندس :رامي السجيني

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس 2024 - 19:59